ACCOUNTER

/tvoj osobni računovođa/

isprobaj već za 250 kn mjesečno

Automatiziraj proces fiskalizacije

Direktno se spoji na sustave CRM/ERP za izdavanje fiskaliziranih računa i usklađivanje skladišnog poslovanja.

Pošalji i proknjiži račun

 Automatski generiraj fiskaliziran račun iz ERP sustava koji trenutno koristiš i pošalji ga na e-mail adresu kupca.

Uskladi skladišno poslovanje

Bez dodatnih napora, automatski uz generiranje računa.

Prati analitiku prodaje

Lako prikupljaj i tumači sve metrike prodaje relevantne za tvoje online poslovanje.

ACCOUNTER
u brojkama

veća brzina i efikasnost rada zahvaljujući automatizaciji procesa

%

garancija zadovoljstva zbog nebavljenja beskrajnom papirologijom

brzina generiranja, slanja i knjiženja fiskaliziranog računa, te usklađivanja skladišnog poslovanja

kontaktiraj nas

Angažiraj svog osobnog računovođu

CASE STUDIES

ACCOUNTER u praksi

Kako je Tvornica snova maksimizirala učinkovitost svoje web trgovine?
Pročitaj u nastavku.

Eliminiranje faktora ljudske pogreške

Zahvaljujući ACCOUNTERu, Tvornica snova u potpunosti je automatizirala svoje poslovanje. Umjesto trošenja vremena na pretipkavanje i/ili ispravljanje pogrešnih unosa, posvećeni su ostalim segmentima eCommerce poslovanja.

Problem

Procesi fiskalizacije računa nekada su uključivali ručno copy/pasteanje podataka o narudžbi, vađenje i printanje računa, te pridruživanja istog pripadajućoj narudžbi. Nerijetko su rezultirali ljudskim pogreškama u pretipkavanju i pridruživanju podataka.

Rješenje uz accounter

Skeniranjem bar koda na radnom nalogu narudžbe, fiskalizirani račun generira se automatski iz ERP sustava i šalje na e-mail kupca. ACCOUNTERova automatizacija procesa otklanja potrebu za ručnim pretipkavanjem podataka, a time i faktor ljudske pogreške.

Značajna ušteda vremena

Uz podršku ACCOUNTERa, manualne administrativne procese poput unosa podataka moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.

Problem

Prije ACCOUNTERa, za svakog pojedinog kupca bilo je potrebno ručno izraditi račun u ERP sustavu za fiskalizaciju, isprintati račun i pridružiti ga narudžbi. Kada tome pribrojimo skladišno poslovanje, dobijemo sate i sate utrošene na logističko operativne procese.

Rješenje uz ACCOUNTER

Povezanošću s ERP sustavom, ACCOUNTER omogućuje automatizirano vršenje procesa fiskalizacije, slanja računa i usklađivanja skladišnih poslova. Tvornici snova time olakšava barem dio ionako kompliciranog eCommerce poslovanja.

Značajna ušteda vremena

Uz podršku ACCOUNTERa, manualne administrativne procese poput unosa podataka moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.

javi nam se

Tvoje vrijeme i resursi su ograničeni. Iskoristi ih pametnije uz ACCOUNTER.

javi nam se

Tvoje vrijeme i resursi su ograničeni. Iskoristi ih pametnije uz ACCOUNTER.

saznaj više

Provjeri i ostale pakete: