ACCOUNTER
/tvoj osobni računovođa/
isprobaj već za 33,18 eura mjesečno
Automatiziraj proces fiskalizacije
Direktno se spoji na sustave CRM/ERP za izdavanje fiskaliziranih računa i usklađivanje skladišnog poslovanja.
Pošalji i proknjiži račun
Automatski generiraj fiskaliziran račun iz ERP sustava koji trenutno koristiš i pošalji ga na e-mail adresu kupca.
Uskladi skladišno poslovanje
Bez dodatnih napora, automatski uz generiranje računa.
Prati analitiku prodaje
Lako prikupljaj i tumači sve metrike prodaje relevantne za tvoje online poslovanje.
ACCOUNTER
u brojkama
veća brzina i efikasnost rada zahvaljujući automatizaciji procesa
%
garancija zadovoljstva zbog nebavljenja beskrajnom papirologijom
brzina generiranja, slanja i knjiženja fiskaliziranog računa, te usklađivanja skladišnog poslovanja
kontaktiraj nas
Angažiraj svog osobnog računovođu
CASE STUDIES
ACCOUNTER u praksi
Kako je Tvornica snova maksimizirala učinkovitost svoje web trgovine?
Pročitaj u nastavku.
Eliminiranje faktora ljudske pogreške
Zahvaljujući ACCOUNTERu, Tvornica snova u potpunosti je automatizirala svoje poslovanje. Umjesto trošenja vremena na pretipkavanje i/ili ispravljanje pogrešnih unosa, posvećeni su ostalim segmentima eCommerce poslovanja.
Problem
Procesi fiskalizacije računa nekada su uključivali ručno copy/pasteanje podataka o narudžbi, vađenje i printanje računa, te pridruživanja istog pripadajućoj narudžbi. Nerijetko su rezultirali ljudskim pogreškama u pretipkavanju i pridruživanju podataka.
Rješenje uz accounter
Skeniranjem bar koda na radnom nalogu narudžbe, fiskalizirani račun generira se automatski iz ERP sustava i šalje na e-mail kupca. ACCOUNTERova automatizacija procesa otklanja potrebu za ručnim pretipkavanjem podataka, a time i faktor ljudske pogreške.
Značajna ušteda vremena
Uz podršku ACCOUNTERa, manualne administrativne procese poput unosa podataka moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.
Problem
Prije ACCOUNTERa, za svakog pojedinog kupca bilo je potrebno ručno izraditi račun u ERP sustavu za fiskalizaciju, isprintati račun i pridružiti ga narudžbi. Kada tome pribrojimo skladišno poslovanje, dobijemo sate i sate utrošene na logističko operativne procese.
Rješenje uz ACCOUNTER
Povezanošću s ERP sustavom, ACCOUNTER omogućuje automatizirano vršenje procesa fiskalizacije, slanja računa i usklađivanja skladišnih poslova. Tvornici snova time olakšava barem dio ionako kompliciranog eCommerce poslovanja.
Značajna ušteda vremena
Uz podršku ACCOUNTERa, manualne administrativne procese poput unosa podataka moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.
javi nam se
Tvoje vrijeme i resursi su ograničeni. Iskoristi ih pametnije uz ACCOUNTER.
javi nam se
Tvoje vrijeme i resursi su ograničeni. Iskoristi ih pametnije uz ACCOUNTER.
saznaj više
Provjeri i ostale pakete:
tvoj asistent u distribuciji
SENDER- kreiraj radni nalog s jedinstvenim bar kodom
- komisioniraj artikle prilikom pakiranja robe
- ispiši prijevoznicu bilo koje dostavne službe u RH
- pošalji link kupcu s brojem pošiljke
tvoja podrška u korisničkoj podršci
SUPPORT- pronađi i provjeri svaku narudžbu
- spoji dvije ili više narudžbi u jednu
- direktno prati status isporuke
- kontaktiraj kupca jednim klikom