SUPPORT
/tvoja podrška u korisničkoj podršci/
Brzo i lako provjeri narudžbu i prati status isporuke
Upiši broj narudžbe, ime ili e-mail adresu kupca i saznaj njen status. Budi u toku – prati pošiljku direktno putem aplikacije i brzo informiraj kupca.
Spoji +2 narudžbe u 1
Izbjegni ručno pretipkavanje i spoji ih jednim klikom u aplikaciji.
Obrada vraćenih pošiljki
Automatski obradi sve vraćene pošiljke sa par jednostavnih klikova uz pomoć aplikacije.
Direktno kontaktiraj kupca/dostavnu službu
Zaboravi copy/pasteanje
e-mail adresa, javi im se direktno iz aplikacije.
SUPPORT
u brojkama
veća brzina i efikasnost rada zahvaljujući automatizaciji procesa
%
kvalitetnija usluga kao rezultat posvećenosti kupcima
brzina kojom korisnička podrška pristupa informacijama uz Support
kontaktiraj nas
Poboljšaj kvalitetu svoje korisničke podrške!
CASE STUDIES
SUPPORT u praksi
Kako je Tvornica snova došla do 5-star ratinga u segmentu korisničke podrške?
Pročitaj u nastavku.
Eliminiranje faktora ljudske pogreške
Umjesto ispravljanjem pogrešnih klikova, Tvornica snova danas se bavi širenjem svoje korisničke podrške, a time podiže kvalitetu usluge i zadovoljstvo kupaca.
Problem
Zbog povezanosti sustava backenda web shopa i korisničke podrške, agenti su često slučajno brisali artikle s web shopa, mijenjali poreznu stopu, otkazivali narudžbe i sl. Ovakve situacije ponavljale su se češće prilikom uvođenja novih članova u tim.
Rješenje uz support
SUPPORT je agentu omogućio direktan pristup svim podacima o narudžbi putem Less aplikacije, što je eliminiralo pristup backend-u shopa, a samim time i faktor ljudske pogreške. Ušteda vremena i automatizacija procesa Tvornici snova omogućila je zapošljavanje novih agenata (vanjskih suradnika) i pružanje usluge od 8 do 22h, čime je njena kvaliteta znatno poboljšana.
Automatizacija procesa
Uz podršku SUPPORTa, manualne procese poput spajanja 2 ili više narudžbi moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.
Problem
Nakon što izvrše dvije odvojene narudžbe, kupci se često javljaju sa zahtjevom spajanja narudžbi u jednu, kako ne bi morali platiti trošak dostave dva puta. Ovaj proces za agente je značio puno pretipkavanja, a time potencijalno i ljudske pogreške.
Rješenje uz support
SUPPORT omogućuje spajanje 2 ili više narudžbi u 3 jednostavna klika. Uz to nudi i automatsko slanje e-maila na odabranu adresu, primjerice nadležnog odjela.
Automatizacija procesa
Uz podršku SUPPORTa, manualne procese poput spajanja 2 ili više narudžbi i obrada vraćenih pošiljki, moguće je izvršiti jednim klikom, što Tvornici snova ostavlja prostora za bavljenje važnijim stvarima.
Učinkovitost u rješavanju reklamacija
Značajno kvalitetnija obrada upita vezano uz narudžbe u fazi transporta svakodnevno nailazi na odobravanje zadovoljnih kupaca.
PROBLEM
Utvrđivanje statusa narudžbi u transportu podrazumijevalo je beskrajno kopiranje e-mail adresa primatelja, te ručno opisivanje problematike objema stranama – kupcu i dostavnoj službi.
RJEŠENJE UZ support
Sustav SUPPORT obuhvaća niz logističkih automatiziranih rješenja, od generiranja e-mail adrese do klikanja predefiniranog teksta e-maila. Oni u konačnici rezultiraju brzo i efikasno rješavanje problematičnih reklamacija, a time i veće zadovoljstvo kupaca.
javi nam se
I tvoja podrška treba podršku. Pruži joj je već danas uz SUPPORT.
saznaj više
Provjeri i ostale pakete:
tvoj asistent u distribuciji
SENDER- kreiraj radni nalog s jedinstvenim bar kodom
- komisioniraj artikle prilikom pakiranja robe
- ispiši prijevoznicu bilo koje dostavne službe u RH
- pošalji link kupcu s brojem pošiljke
tvoj osobni računovođa
ACCOUNTER- spoji se na CRM/ERP
- pošalji i proknjiži račun
- uskladi poslovanje skladišta
- analiziraj prodaju i ostale parametre